• 4
  • 5850-365-showreel kategorier 960x465pxl2
  • 5854-365-showreel kategorier 960x465pxl7
  • molle og stand
  • 5855-365-showreel kategorier 960x465pxl9

Prøv Kontormølla

Si farvell til stillesittende dager, og kjenn på den gode følelsen av å bevege deg mer i hverdagen

.


Kom og prøv i vårt showroom.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

 

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.Stivner ryggen i kontorstolen?

Blir du rastløs av å sitte stille?
Kontormølla lar deg gå mens du gjør arbeidet. Fri deg fra stillesitting og kom i form på kontoret mens du jobber like effektivt som før!

Når du går på Kontormølla kan du skrive, ringe og bruke pc like godt som når du sitter. Forandringen fra en sittende kontorhverdag til å gå deler av dagen gir en rekke positive fysiske og psykiske helsevirkninger.

Beveger du deg nok?

Verdens helseorganisasjon anbefaler 10 000 skritt om dagen. Tre timer på Kontormølla gir deg den anbefalte daglige aktiviteten. Ved sakte, gående arbeid svetter du ikke og får gjort like mye som når du sitter.

Vondt i ryggen?

For kontoransatte med vondt i ryggen gir Kontormølla en mulighet til å holde muskulaturen varm og ryggen i bevegelse, samtidig som du jobber som normalt. Hvis du er en av dem som må “opp og gå” for å dempe ryggsmertene, bør du prøve Kontormølla.

God ergonomi

Det er god ergonomi å bidra til variasjon og økt bevegelse i en stillesittende hverdag.

Å bruke Kontormølla på jobb forebygger flere typer muskel-skjelettplager, kan forebygge sykefravær og kan hjelpe personer med plager tilbake i arbeid.

 

moller info 1
moller info 2

 

 

Garantert bedre helse med Active Stand!

active stand

Brettet svikter og gir en behagelig demping mens man står , samtidig med en kontrollert sideveis bevegelse som aktiviserer. Active board er så enkelt at det fungerer for alle!

- Ned i vekt (forbrenner minst 3 x mer enn når du sitter) Active Board

- Sterkere rygg

- Bedre blodsirkulasjon (Riktigere belastning på hjertet)

- Mer energi (Pigg og oppegående hele dagen)

- Øker effekten av trening! (reduksjon av inaktivitet)

- Bedre balanse

 
 
 
 
 
En av Sveriges beste kiropraktorer

- Mike Wilson gir deg tips og råd rundt kontorergonomien! I denne videoen forklarer han det essensielle og grunnleggende for å ha en god dag!

Kroppen vår er laget for å brukes! Så hvorfor sitter du hele eller store deler av dagen...?

OPP Å STÅ!

 

VISSTE DU AT..

For mye sitting er den største årsaken til livsstilsykdommer..

Å redusere sitting er nemlig minst like viktig som å øke fysisk aktivitet! Bare tenk etter hvor mye du sitter i løpet av dagen.. Og hvor lite du benytter deg av ditt hev/senk bord på kontoret! Mest sannsynlig sitter du å leser dette akkurat nå...

Se relaterte artikler her: DAGBLADET og SAN FRANCISCO CHRONICLE